jueves, 18 de marzo de 2010

Classic Tuning - N50 'Grand Prix' - Racing Modification



'79 Grand Prix Motor - Fitted for Pioneer and Ranger TT25

--- The 1979 N50 Engine has the Optimized Clutch ---


'Stock Tuning' No welding or changing the original parts. Only grinding to mount the Cylinder.

________________________________________________

Recambios,
Unterteilen,
Parts,
Parties
аксессуары
飾品


Airsal Promotional Video 2009




_________________________________________________________________________

Partes de rendimiento:
Leistungsteile:
Performance parts:
Pièces de performance:
Производительность частей:
性能部分:



● Airsal 46mm Lightweight Alloy w. Nikasil Performance Cylinder 
● Original Cranckshaft with Puch Connecting rod
● Cross Muffler with tuned Silencer
● Malossi Eprom ignition
● NGK IridiumSpark Plug

 Fine Tuning Parts:

● FAG 20.000rpm roller bearing
● Original Puch Green Racing Clutch Plates
● High pressure oil seals
● High pressure Gasket
● Hardened bolts to improve stiffness


Airsal 46mm Lightweight Alloy w. Nikasil Performance Cylinder 


 - Picture - 



Cigüeñal,
Kurbelwelle,
Cranckshaft, 
Vilebrequin
Коленчатый вал,
曲軸



Cigüeñal original - Medido, dividido, pulido, nueva varilla de carrera Puch con rodamientos de extremo pequeño montados, y finalmente equilibrado a los extremos más bajos posibles. para un rendimiento máximo sin menos desgaste durante la maquina corre.---

Original Cranckshaft - gemessen, gespalten, poliert, neue Puch Racing Rute mit kleinem Endlager montiert, und schließlich zu niedrigst möglichen Enden ausgeglichen für maximale Leistung ohne Verschleiß wenn die maschine läuft.
---
Original Cranckshaft - Measured, Splitted, Polished,
new Puch racing rod with small end bearings mounted,
and finallybalanced to lowest possible ends
 for maxium performances withouth less wear during
the machine run.
---

Original Cranckshaft - Mesuré, Divisé, Poli, nouvelle canne de course Puch avec petits roulements montés, et enfin équilibré aux extrémités les plus basses possibles pour des performances maximales sans usure moindre pendant la machine a fonctionné.
---
Оригинальный коленчатый вал - мерный, разделенный, полированный, новая гоночная тяга Puch с установленными подшипниками, и, наконец, сбалансирован до самых низких возможных целей для максимальной производительности без меньшего износа во время машина работает.
---
原裝Cranckshaft - 測量,分離,拋光, 新款Puch賽車桿,帶小端軸承, 並最終平衡到最低可能的目的 在沒有減少磨損的情況下獲得最大性能 機器運行。
Kranckshaft  revised
needle beared Puch racing Rod 43mm (Nr: 17026) Hard Steel
- Balanced to 0.01mm -
No vibrations during torque!
_________________________________________________________________________________

Silenciador cruzado con silenciador sintonizado,
Schalldämpfer mit abgestimmtem Schalldämpfer,
Cross Muffler with tuned Silencer,
Cross Muffler avec silencieux accordé,
Поперечный глушитель с настроенным глушителем,
交叉消聲器與調諧消音器

- Picture -

_________________________________________________________________________________

Rodamientos,
Lager,
Bearings,
Roulements,
подшипники,
軸承

Ball bearing, Cojinete, Roulements à billes,
FAG L17 TVP - 17.000 grease - 20.000rpm - oil

  FAG 6202 C3 - 20.000rpm



_________________________________________________________________________________

Vivienda
Gehause
Carter
le logement
картер
曲軸









_____________________________________________________________________________________________


Ensamble las partes ...

Assemble the parts ...

 






Primair Gear: 19 - 69



         Racing Kranckshaft - 20.000 rpm




1st Gear : 11 - 39
2nd Gear : 17 - 33
3rd Gear : 18 - 25
4th Gear : 18 - 20



________________________________________________

Malossi Eprom 

Ignition






________________________________________________
Powerd By















                                                           © Puch Tuning Service 2019

No hay comentarios: